2012. december 21., péntek

!!

Lányok! Az igazat megvallva nekem ég a pofám ahelyett a személy helyett, akit nevén is nevezhetek akár:D Szóval kedves Kinga nevű lányka meg lett kérve rá, hogy TEGYE FEL nektek az új részeket, mivel Rebi Amerikában van és még ő sem tudja mikor érkezik haza. El lett neki küldve itthon az összes rész, ami előre meg volt írva (kb. 10) csak nem veszi DRÁGA KINGA  a fáradságot, hogy feltegye, vagy ELKÜLDJE nekem. Kijelentette, hogy ő nem fogja nekem elküldeni. Ezáltal sajnos én sem tudom feltenni, és Rebi nem tudja újra elküldeni őket, mivel az itthoni gépére vannak mentve a dolgok, amihez csak ő fér hozzá:/ Úgyhogy BOCSÁNAT! :( 
Önhibánkon kívül történt e az egész, hogy egy megbízhatatlan emberre ilyen feladatot bíztunk, hiba volt! Szóval a mondandóm annyi, hogy sajnos ezek a blogok szünetelni fognak, amíg Rebi haza nem érkezik! Mégegyszer elnézéseteket kérjük. A legújabb rész kb December 27-én érkezik, de lehet, hogy egy-két nappal előbb, vagy később! Köszönjétek meg Kingának :S :/

Viszont jó hír, hogy a Union J-s blogba (http://unionjgirlz.blogspot.hu) folyamatosan tudok részeket tenni, mert odakint is ír bele, illetve előre legyártott részek is vannak. Szóval kiengesztelésül addig oda extrán beleölöm minden erőmet, és gyertek, ha van kedvetek és sztorihiányotok van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése